martes, 13 de diciembre de 2016

6.IKASLEA

7 comentarios:

  1. OPORRAK
    Nire oporrak hasi zirenetik solik gauza bat nuen buruan, egunak zenbatzen egon nintzen San Fermin hasi arte eta azkenean uztailaren 6an eguna iritsi zen. Gure hiriko jaiak ailegatu ziren, mundu osoan ezagunak.
    San Fermineko festak nola hasten ziren ikusteko gure lagun guztiak joan ginen txupinazoa ikustera, egun horretatik aurrera egon ginen egun guztiak festan. San Fermineko asteburuan herira joen nintzen eta igandean berriz itzuli nintzen festak bukatu ziren arte. Gure festak bukatzen direnean beti gaizki sentitzen naiz bukatu direlako baina hasten direnez iruñetik dauden herriko festak ez zait hainbeste inporta, Beraz , Uztailan nire koadrilla eta nik festetan ibili ginen. Gainera nire anaiaren taldea ikusten ere hainbat herritik ibili ginen bere taldea ikusten. Egun batzuk ere pasa nituen nire lagun baten herrian eta itzuli nintzenean ez zeuden lagun asko denak oporretan zeudelako.
    Abuztua hasi zenean, jaiak bukatu ziren eta ikasketekin hasi nintzen irailerako matematikak errekuperatu behar nituelako. Oraindik arratsaldetan nire lagunekin joaten nintzen baina askoz gutxiago eta horrela bukatu ziren nire oporrak. Gutxienez matematikak errekuperatu nituen...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire oporrak hasi zirenetik(,) soIlik gauza bat/BAKARRA nuen buruan: SANFERMINAK(.) Egunak zenbatzen egon nintzen San FerminAK hasi arte, eta azkenean uztailaren 6an eguna iritsi zen. Gure hiriko jaiak ailegatu ziren, mundu osoan ezagunak.
      San FermineTAko festak nola hasten ziren ikusteko, gure lagun guztiak joan ginen txupinazoa ikustera(.) egun horretatik aurrera EGUNERO egon ginen festan. San FermineTAko asteburuan herRira joen nintzen, eta igandean berriz itzuli nintzen(,)festak bukatu ziren arte. Gure festak bukatzen direnean(,) beti gaizki sentitzen naiz bukatu direlako(,) baina Iruñetik GERTU dauden herriko festak HASTEN DIRENEZ, ez zait hainbeste inporta(.) Beraz , UztailEan NI nire koadrillaREKIN festetan ibili NINTZEN. Gainera nire anaiaren taldea ikusten ere hainbat herriTAtik ibili ginen bere taldea ikusten. Egun batzuk ere pasaTU nituen nire lagun baten herrian eta itzuli nintzenean(,) ez zeDGOEn lagun askoRIK(,) denak oporretan zeudelako.
      Abuztua hasi zenean, jaiak bukatu ziren eta ikasketekin hasi nintzen irailerako matematikak errekuperatu behar nituelako. Oraindik arratsaldetan nire lagunekin joaten nintzen baina askoz gutxiago eta horrela bukatu ziren nire oporrak. Gutxienez matematikak errekuperatu nituen...

      Eliminar
  2. CIBERBULLING-A
    Azken hamabost urteetan izugarri aldatu da internet-a. Geroz eta funtzionalagoa da baina geroz eta arriskutsuagoa ere. Adibidez, sare sozialak oso onak dira harremanak estutzeko eta jendea ezagutzeko, baina, gaizki erabilita cyberbullyng egiteko tresna oso ona izan daiteke.

    ​Nik hainbat sare sozial ditut eta beti arreta handiarekin ikusten dut zer igotzen eta zer idazten dudan. Argazki bat igotzen duzunean,jende guztia ikus dezake eta beti sarean geratuko da. Nire ustez, jende guztiak jakin beharko luke sare sozialetan dauden arrisku guztiak. Hala ere sare sozialak segurtasun gehiago izan beharko lukete. Gurasoak ere jakin beharko lukete zer arrisku dute sare sozialaek, (nik ezagutzen dut guraso asko oso arrituak geratu direla). nik arrituak geratu liratekeen gurasoak ezagutzen ditut bere semeen profilak ikusterakoan. Nik uste dut oso arrikutsua izan daitekeela oso erraza delako profila sortzea eta jendearekin hitz egiten hastea.

    ​Beraz, hau guztia kontuan izanda, esan daiteke oso zaila dela cyberbullyng-ekin bukatzea baina hainbat gauza egin daitezke zailesteko, gurasoak eta ikasleak kontzentziatzea adibidez.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Azken hamabost urteetan izugarri aldatu da Internet. Geroz eta funtzionalagoa da(,) baina geroz eta arriskutsuagoa ere. Adibidez, sare sozialak oso onak dira harremanak estutzeko eta jendea ezagutzeko, baina, gaizki erabilita cyberbullyngA egiteko tresna oso ona izan daiteke.

      ​Nik hainbat sare sozial ditut eta beti arreta handiarekin ikusten dut zer igotzen eta zer idazten dudan. Argazki bat igotzen duzunean,jende guztiaK ikus dezake eta beti sarean geratuko da. Nire ustez, jende guztiak EZAGUTU beharko lITUZke sare sozialetan dauden arrisku guztiak. Hala ere(,) sare sozialEKk segurtasun gehiago izan beharko lukete. GurasoEk ere jakin beharko lukete zer arrisku duteN sare sozialEk, (nik ezagutzen dITut guraso asko oso HarrituTA geratuKO LIRATEKEENAK). nik HarriTUTA geratuKO liratekeen gurasoak ezagutzen ditut bere semeen profilak ikusteAn. Nik uste dut oso arrikutsua izan daitekeela oso erraza delako profila sortzea eta jendearekin hitz egiten hastea.

      ​Beraz, hORI guztia kontuan izanda, esan daiteke oso zaila dela cyberbullyngA KONTROLATzea baina hainbat gauza egin daitezke SAIHESTOKO, gurasoak eta ikasleak kontzentziatzea adibidez.

      Eliminar
  3. Osasuna eta errealaren partidua

    Atzo oso egun kaxkarra egiten zuen Donostin.Partidua euritan zebilen eta itzalaldia egon zen Anoetan. Futbolari dagokionez, ikusleak ezin izan zuten ikusi futbol ona denboraldiari esker. Dena den, Osasunak lehenengo zatian irabazten jarri zen Kodrori esker baina bigarren zatian erreala partiduan sartu zen gutxinaka gutxinaka eta 15 minututan 3 gol sartu zituen. Raul Navasek, Vela eta Juanmi izan ziren gola sartu zituzten jokalariak errealaren partetik. Bukatzeko Osasunaren jokalaririk oberena, Sergio Leon, 3-2a sartu zuen osasunarentzako baina ez zen ezertarako balio. Errealak 3 puantuak eraman zituen eta europan sartu da, Osasunak aldiz gainbeheran segitzen du

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. OsasunaREN eta ERrealaren ARTEKO partidA

      Atzo oso egun kaxkarra egiten zuen DonostiAn. PartidA euritan zebilen (?¿)eta itzalaldia (?¿)egon zen Anoetan. Futbolari dagokionez, ikusleEk ezin izan zuten ikusi futbol onIK denboraldiari/EGURALDIARI esker. Dena den, OsasunA lehenengo zatian irabazten jarri zen Kodrori esker, baina bigarren zatian erreala partiduan sartu zen gutxinaka-gutxinaka eta 15 minutuAN 3 gol sartu zituen. Raul NavaS, Vela eta Juanmi izan ziren gola sartu zituzten jokalariak Errealaren partetik. Bukatzeko, Osasunaren jokalaririk HoberenaK, Sergio LeonEK, 3-2a sartu zuen OSasunarentzako baina ez zUen ezertarako balio IZAN. Errealak 3 puNTUak eraman zituen eta Europan sartu da, Osasunak aldiz gainbeheran segitzen du.

      Eliminar