martes, 13 de diciembre de 2016

5.IKASLEA

3 comentarios:

  1. Urtero mendizale asko hiltzen dira mendian. Nik uste dut mendia eta arriskua lotutak daudela. Niri adibidez asko gustatzen zait mendira joatera nire aitarekin. Baina ez naiz joan bakarrik, zeren beldur asko ematen dit. Urtero jende asko joaten dira mendira ezagun gabe arriskuak.

    Nik uste dut istripuak gertatzen direla, zeren jende askok ez jakiten dute arriskuak. Nire ustez, errua da pertsona joaten dira. Nik uste dut zerbait egin beharko dutela istripu gehiegi ez edukitzeko. Esate baterako, ikastaroak egin behar dute mendian hobeki gidatzeko.

    Nire ustez, erreskateak gobernua ordaindu beharko lituzke, zeren bere betebeharra da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Urtero mendizale asko hiltzen dira mendian. Nik uste dut mendia eta arriskua lotuTA daudela. Niri adibidez asko gustatzen zait mendira joatEA nire aitarekin. Baina ez naiz joaTEn bakarrik, zeren beldur asko ematen dit. Urtero jende asko joaten dA mendira arriskuak EZAGUTU GABE.

      Nik uste dut istripuak gertatzen direla, zeren jende askok ez BAITAKI ZER arriskU DAUDEN. Nire ustez, errua da MENDIA EZAGUTU GABE MENDIRA joaten dirEN PERTSONENa. Nik uste dut zerbait egin beharko dutela istripu gehiegi ez edukitzeko. Esate baterako, ikastaroak egin behar dITuZte mendian hobeki gidatzeko.

      Nire ustez, erreskateak gobernuAK ordaindu beharko lituzke, zeren bere betebeharra da.

      Eliminar
  2. ANIMALIA OPARI ONA AHAL DA?
    Gaur egun, jende askok animaliak noiznahi oparitzen dituzte,baina ez dakite zein kompromiso handia den. Txakurrak kalera joan nahi duenean, norbait joan behar da berarekin. momento honetan, aitzakiak ez dira posible jartzea.
    Pertsona ugarik Gabonetan animaliak opari bezala erosten dituzte. baina animaliaren jabeak ez du pentsatzen ongi zaindu behar duen ala ez. Askotan animalia horiek txakurtegian bukatzen dute.
    Beste posibilitate bat da animalia adoptatzea erosi beharrean.
    Beste alde batetik, animalia ez da jostailu bat. Horregatik pentsatu behar dugu erosi baino lehen zaintza, arreta eta maitasuna behar dutela.
    Nire ustez, txakur bat edukitzea altxor bat edukitzea bezalakoa da. Nik, esate baterako, txakur bat dut. Bigarrena da, zeren lehenengoa hil zen. nire aitak ekarri zuen gau batean.
    Niri gustatuko litzaidake txakur bat edukitzea zaharragoa izango naizelarik, baina ez dut erosi nahi, adoptatzea nahiago dut.

    ResponderEliminar