martes, 13 de diciembre de 2016

4.IKASLEA

11 comentarios:

  1. Bazen behin alaba batek eta bere amak jaten ari ziren. Gauza asko jatzeko zeuzkaten.
    Ondoren tigre batek atera deitu zuen. Tigrea gosez iritsi zen eta haiek tigreari janari asko eman zizkieten.
    Janari gehiegi eman zizkieten eta bukatu zuen.
    Alabari aitak esan zien, jatetxea joan behar zutela.
    Hurrengo egunean azokara joan zen , janari erostera joan zen. Haiek tigreko janari erosi zuen , baina tigrea inoiz itzuli zen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bazen behin alaba BAT. ALABA ETA bere amA jaten ari ziren. JATEKO, gauza asko zeuzkaten.
      GOSALDU Ondoren tigre batek ateAN deitu zuen. Tigrea gosez iritsi zen eta haiek tigreari janari asko eman zizkiOten.
      Janari gehiegi eman zizkiOten eta JANARIA bukatu zEn.
      Alabari aitak esan ziOn jatetxeRa joan behar zutela.
      Hurrengo egunean azokara joan zen; janari erostera joan zIRen. Haiek tigreAREN janariA erosi zuTen , baina tigrea EZ ZEN inoiz itzuli.

      Eliminar
    2. Bazen behin alaba BAT. ALABA ETA bere amA jaten ari ziren. JATEKO, gauza asko zeuzkaten.
      GOSALDU Ondoren tigre batek ateAN deitu zuen. Tigrea gosez iritsi zen eta haiek tigreari janari asko eman zizkiOten.
      Janari gehiegi eman zizkiOten eta JANARIA bukatu zEn.
      Bestalde, alabari aitak esan ziOn jatetxeRa joan behar zutela.
      Modu berean ,hurrengo egunean azokara joan zen; janari erostera joan zIRen. Haiek tigreAREN janariA erosi zuTen , hala ere tigrea EZ ZEN inoiz itzuli.

      Eliminar
    3. Bazen behin alaba bat. Alaba eta bere ama jaten ari ziren. Gainera, jatekoo, gauza asko zeuzkaten.
      Gosaldu ondoren tigre batek atean deitu zuen. Honekin batera, tigrea gosez iritsi zen eta hau ikusi eta gero, tigreari janari asko eman zizkioten. Janari gehiegi eman zizkioten eta horren aurka janaria bukatu zen.
      Gero, alabari aitak esan zion jatetxera joan behar zutela. Hurrengo egunean azokara joan zen; janari erotera joan ziren. Beraz, haiek tigrearen janaria erosi zuten, baina tigrea ez zen inoiz itzuli.

      Eliminar
  2. Urtero mendizale asko mendietan hil ziren. Nire ustez mendia eta arriskua lotuta doaz. Zeren zenbait mendi arrisku asko dauzkate. Leku askotan Istripuak gertatzen dira. Mendira leku hauek bat da.

    Zenbait mendizale esperientzia gutxi daukate, eta ruta zaila egin dute eta istripu geratu da. Errua Mendizalena da, zuk ez ahal duzu ruta zaila sartu esperientzia gutxiekin.

    Zu ruta erraza joan behar duzu. Esperientzia hartzeko, eta ondoren ruta zaila joango zara.

    Nik uste dut, Erreskateak oso garestiak direla. Baina pertsoiak arduragabe balira, ordaindu behar lirateke.

    ResponderEliminar

  3. Nik uste dut, Erreskateak oso garestiak direla, ETA HORREN ONDORIOZ, pertsoNA arduragabeAK balira, ordaindu beharKO lUKEte.

    ResponderEliminar
  4. Bizkarreko mina oso txarra da. Nire ustez arazo bat da. Pertsoi asko bizkarreko min daukate.

    Zenbait kasutan bizkarreko minak ez diote ahal lan egin eta lan baxua hartu behar dute.

    On dauden pertsoi ez jakin dute zenbat min bizkarreko mina egin pertsoiei.

    Nik uste dut, Kirola gauza bat Inportantea dela eta bizkarreko ez ahal diozu kirola egitea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bizkarreko mina oso txarra da. Nire ustez arazo lATZA da. LAGUN askoK bizkarreko minA daukate.

      Zenbait kasutan bizkarreko minak ez diote lan egiTEn UZTEN, eta lan-UZTEA hartu behar dute.

      OnIK dauden pertsoNEK ez dAKIte zenbatEK DUTEN bizkarreko minA.

      Nik uste dut, Kirola gauza bat Inportantea dela eta bizkarreko MINAK ez dizu kirola egiteN UZTEN.

      Eliminar
  5. ESTALUTARRAK:

    Espazioa haundi da, gogoeta txiki bat egin behar dut.

    Steko zenbait esperientzia aipatuko ditut, bigarrenik nire iritzia emango dut, eta bukatzeko ondorioren bat ateratzen saiatuko naiz.

    Zuk planeta asko ikusi ahal duzu teleskopioarekin baina inoiz ez du inork estalutarrak ikusi.

    Nire ustez, estalutarriari ikusten dieten pertsoiak oso txoroa daude.

    Ikerkelariak ikasten ari dira estalutarriari eta beste planetan bizitzea existitzen ahal balira.

    Bukatzeko nik uste dut, beste biziko moduak existitzen dela. Baina ez dut jakin, noiz guk estalutarrari jakingo dugu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Espazioa haundiA dELa ETA, gogoeta txiki bat egin behar dut.

      Steko zenbait esperientzia aipatuko ditut, bigarrenik, nire iritzia emango dut, eta bukatzeko ondorioren bat ateratzen saiatuko naiz.

      Zuk planeta asko ikusi ahal dITuzu teleskopioarekin baina inoiz ez dITu inork estalutarrak ikusi.

      Nire ustez, estalutarrAK ikusten diTUZten pertsoNak oso ZORATUTA daude.

      Ikerkelariak iKERTZEN ari dira EA estalutarrIK OTE DAGOEN beste planetan, EA bizitzARIK OTE DEN.

      Bukatzeko nik uste dutBADIRELA beste bizi moduak, baina ez dAKIT noiz IKUSIKO DITUGUN guk estalutarraK.

      Eliminar